Реферати » Реферати з біології » Подібні долі двох недарвиновские концепцій еволюції: Л.С.Бергa і Р.Гольдшмітa

Подібні долі двох недарвиновские концепцій еволюції: Л.С.Бергa і Р.Гольдшмітa

в 1969 р. з передмовою Ф.Добжанского (1969). Російською мовою всі роботи Берга в області теорії еволюції вийшли в окремому томі лише в 1977 р. Книга Р.Гольдшмита була перевидана в 1982 р. Ідеї двох видатних зоологів тепер органічно входять в сучасне плюралістичне безліч еволюційних гіпотез.

Список літератури

1. Берг Л.С. Номогенез, або еволюція на основі закономірностей / / Тр. географ. ін-ту. Т. 1. Держ. вид.-во Петроград. 1922.

2. Берг Л.С. Праці з теорії еволюції. Л.: Наука, 1977.

3. Бердяєв Н.А. Витоки і зміст російського комунізму. М.: Наука, 1990.

4. Воронцов Н.Н. Розвиток еволюційних ідей в біології. М.: Прогресс-Традиція, 1999.

5. Завадський К.M. Розвиток еволюційної теорії після Дарвіна. Л.: Наука, 1973.

6. Голубовський М.Д. Століття генетики: еволюція ідей і понять. Санкт-Петербург: Борей Арт, 2000.

7. Канаєв І.І. Нариси з історії проблеми морфологічного типу від Дарвіна до наших днів. М.; Л.: Наука, 1966.

8. Колчинський Е.І. У пошуках радянського "союзу" філософії та біології. С.-Петербург: Наука, 1999.

9. Корочкін Л.І. Введення в генетику розвитку. М.: Наука, 1999.

10. Любищев А.А. Проблеми форми, систематики і еволюції організмів. Л.: Наука, 1982.

11. Майр Е. Популяції, види і еволюція. М.: Світ, 1974.

12. Полани М. Особистісний знання. М.: Прогресс, 1985.

13. Рефф Р., Кофмен Є. Ембріони, гени, еволюція. М.: Світ, 1986.

14. Фейерабенд П. Вибрані праці з методології науки. М.: Прогресс, 1986.

15. Шрейдер Ю.А. Евристика, або 44 способу пізнати світ / / Хімія і життя. 1979. № 1.

16. Berg L.S. Nomogenesis or evolution determined by law. London: Constable and Company, Ltd., 1926.

17. Berg LS Nomogenesis or evolution determined by law. 2n edit. Mass. Inst. Techn. Press. 1969.

18. Goldschmidt R. In and out of Ivory Tower. An autobiography. Univ. Wash. Press. 1960.

19. Goldshmidt R. The material basis of evolution (Introd. St.J. Gould). Yale Univ. 1982. (Originally publ.: New Ha-ven: Yale Univ. Press. 1940).

20. Murray A., Hunt T. The cell cycle: an introduction. N.Y. W.: Freeman Edit. 1993.

Подібні реферати:
Гольдшмідт і Хакслі: концептуальні й експериментальні паралелі
Острівне видоутворення: розбіжність у оцінках Гольдшмідт і Хакслі. Гольдшмідт і Хакслі як предтечі синтезу генетики, біології розвитку і теорії еволюції.
Антропологія як наука
Наука про походження і еволюцію людини, утворення людських рас і про нормальні варіації фізичної будови людини називається антропологією.
Теоретична біологія?
Чи можлива математизація біології? Логіка систематики. «Філософія зоології» відстоює свою незалежність. Що таке «мозаїчна форма» ? Що стоїть за поняттями «паралелізм» і «конвергенція» ? Християнське вчення про Логос і природа «матриць» .
Дарвінізм і пунктуалізм разом (оригінальна концепція еволюції)
Дарвінових історіографія настільки багата самими різними розробками, що, здається, вже неможливо додати щось істотне для розуміння творчості геніального натураліста.
Теорія Ч. Дарвіна
Чарльз Дарвін у своїй основній праці "Походження видів шляхом природного відбору" (1859), узагальнивши емпіричний матеріал сучасної йому біології та селекційної практики, використавши результати власних спостережень під час подорожей.
Гіпотеза еволюції і створення світу
Гіпотетичні зміни організмів, що викликають ці макроеволюціонние переходи, вчені назвали ароморфозами (грец. airo піднімаю morphe форма), на відміну від невеликих змін адаптаційного характеру - идиоадаптаций.
Відображення Премудрості Божої в тварному світі
Естетичні закономірності, широко зустрічаються в живій природі, - непояснені з позиції "функціональної оптимальності" живих істот. Таких закономірностей - більш ніж достатньо.
Біологія
Біологія - наука про живу природу. Її назва походить від грецьких слів «біос» - життя і «логос» - наука.
Квитки по загальній біології за весняний семестр 2001 года
Ліннея, Ж. Б. Ламарка, Т. Мальтуса, Е. Геккеля. 3. Історія створення теорії еволюції Ч. Дарвіна. 4. Теорія еволюції Ч. Дарвіна і А. Уоллеса. 5. Неодарвінізм. 6. Спостереження і висновки, на яких про
Еволюція людини з мавпи, точніше: як її не було
Сучасна людина ще з шкільного віку звикає ставитися до гіпотези Дарвіна як до великого наукового відкриття. З року в рік кожному поколінню школярів розповідається про те, що праця зробила за мільйони років з мавпи людину.
Теорія Дарвіна
В еволюції поглядів Дарвіна були і періоди застою, і періоди швидких змін. Але, беручи до уваги слова Дарвіна, який писав: «Моя теорія вірна, і якби вона була прийнята хоча б одним з компетентні
Генетика і еволюція
1) книга відомого біолога Ф. Шеппарда «Природний відбір і спадковість» , присвячена дослідженню в області еволюційної генетики, де були порушені питання розвитку теорії Дарвіна як основоположного
Чим закінчилася спроба створити пролетарську біологію
Початок диалектизации біології. Біологічні спільноти Москви і Ленінграда. "Культурна революція" і біологія. Крах "союзу" філософії та біології.
Основні положення вчення Дарвіна
На Землі існують не менш 2 млн.відов тварин, до 0,5 млн.відов рослин, сотні тисяч видів грибів і мікроорганізмов.Как виникло велике різноманіття видів і пристосованість їх до середовища проживання? Відповідь дає
Про те, як не було еволюції і у тваринному світі
Отже, надра. В результаті докладного вивчення цього таємничого архіву планети виявилася цікава закономірність залягання живих організмів: в нижніх геологічних шарах знаходять останки найпростіших форм, а у верхніх - більш складних.
Osmosis
Introduction: Osmosis is a net diffusion of water between two solutions that differ in solute concentration and that are separated by a selectively permeable membrane. Hypertonic solution - higher solut
Дарвін
На Землі існують не менш 2 млн. видів тварин, до 0, 5 млн. видів рослин, сотні тисяч видів грибів і мікроорганізмів . Як виникло велике різноманіття видів і пристосованість їх до середовища проживання? Отве
До питання про поширення і міграціях малої бугая
Мала бугай (Ixobrychus minutus) поширена дуже широко. Вона гніздиться всюди в Європі, крім Британських о-вів, Данії, Норвегії, Швеції, Фінляндії та північних районів Європейської території Росії, що перебувають північніше 60 паралелі.
Еволюційні фактори
1. СПАДКОВІСТЬ - властивість організмів повторювати в ряді поколінь подібні типи обміну в-в і індивід
Розвиток екосистем
Підставою всім системи сучасної еволюційної біології виступає синтетична теорія еволюції, принципові положення якої були закладені роботами С.С.Четверікова, Р.Фішера, С.Райта, Дж.Холдейна, Н.П.Дубинина і др .