Реферати » Реферати з биологии » Приватна генетика свині

Приватна генетика свині

кнурів досягає 320 кг, довжина Тулуба 180-190 см, свиноматки досягають масі 250 кг, при довжіні Тулуба 165-170 см. У посліді свиноматки в СЕРЕДНЯ 11 поросят, Які досягають 100 кг живої масі в СЕРЕДНЯ у віці 188 діб. Середньодобовій ПРИРІСТ становіть 713 грам. На 1 кг приросту ваги живої масі в СЕРЕДНЯ вітрачається 3,86 к.е. Вихід м'яса становіть 53,8%, сала-28, 5%. Дана порода ширший у Естонії и на півночі Європейської Частини России.

Ландрас віводівся в Данії з 1985 року путем схрещування великих ютландськіх довговухіх и острівніх свиней з домішкою Німецькіх, Англійськіх,
КИТАЙСЬКА и Іспанськіх порід свиней. Молодняк даної породи відрізняється скроню скоророслостью, матки багатоплідні, характеризуються скроню продуктівністю и хорошими материнсько якости. Ландрас є однією з віділяються порід в мире, поширення повсюдне.

Новини науки
"Успіхі сучасної биологии та медицини залежався Багато в чому від вікорістовуючі-екпортуваті лабораторних тварин, особливо свиней", - говорити доктор І. Г. Горєлов з
Новосібірського Інституту цітології и генетики. - "У нашому інстітуті путем складного схрещування создали нову породу свиней як експериментальну біомодель для ДОСЛІДЖЕНЬ". Сибірська міні-свиня - це гібрид в'єтнамської віслобрюхі свині, Геттінгенського міні-свиней, Які привнесли в породу ознака карліковості, дикого середньоазіатського кабана (ознака жівучості та довголіття), домашніх свиней породи ландрас и Великої білої (гени білої масті). Особин невелікі за розміром и багато-плодового.

Кардіохірургі з института Патології кровообігу ім. академіка
Мєшалкіна под керівніцтвом к.м.н. Духнова В.В. провели на новосібірськіх міні-свинях кілька серій операцій з пересадки серця. Детально від-працює технологія цього процеса, яка в подалі буде широко ис-користуватись при пересадці сердець людям.

Сібірські міні-свині зручні для Дослідження імунної ВІДПОВІДІ на Різні антигени в ході розвітку організму. ВАЖЛИВО, что поросята народжують без активних Антитіл, а потім їх можна вірощуваті в контролі-руемого умів так, щоб смороду контактувалі Тільки з питань комерційної торгівлі антигенами.
"Головна перевага наших свиней - це їх генофонд з широким спект-ром маркерні генів, Який дозволяє удосконалюватися специализиро-ванні Лінії лабораторних свиней, что відповідають Вимогами медико-бі-ологіческого моделювання", - говорити доктор І. Г.Горелов. Сібірські мі-ні-свині такоже зручні для того, щоб вівчаті, як впліває перенесеного Біль-шого фрагмента хромосоми на зовнішній вигляд и здоров'я особин.
Давно доведено, что організмі людини й свині блізькі за багатьма параме-трам. У сібірськіх міні-свиней співвідношення между площею поверхні тіла и его масою одне Людський Показники, а такоже подібне ладі-ня шкірі.
Це дозволяє використовуват Данії вигляд при дослідженні лікув-них и косметичних мазей, призначеня для людини. Крім того, у даної породи свиней біла шкіра, и смороду здатні зіграті, что Дає возмо-жность досліджуваті на них проблеми радіаційної токсікології та біологічніх захисту від радіації.
Говориться на сторінці informnauka/rus/1999/pig_r.htm

Клонування
Наука зробім ще один крок до Виведення спеціальної породи трансгенних свиней - донорів Людський органів. Перші ее ПРЕДСТАВНИК живі, здо-рови и відчувають себе чудово.
Італійськім Вчене удалось полу-чить ціле стадо трансгенних поро-сят з Людський генами. Звіт про це Дослідження БУВ опу-ван у Журналі
Національної ака-ми Академії наук Италии. Вперше для полу-чення клонованіх тварин б-ла Використана Людський спер-ма. Булі Отримані 205 поросят від 20 маток. У половини з них Людські гени успішно "умонтуваліся" в
ДНК, причому їх виявило у всех Головня органах. Більш того, тесті

"Модіфіковані" поросята Різдво,

Ангел, Зірка, Радість и Мері. Фото -

Мембрана.ру

показали, что ЦІ гени будут передаватіся ї у спадщину, тоб и после-дмуть Покоління свиней будуть "споріднені" людям. Всі поросята чув-обхідніх документів собі чудово. Для Отримання трансгенних поросят Вчені змішалі сперму тварини з генами, что кодують Вироблення ростового фактора, ко-торіе отримай з людської сперми. Отримання "сумішшю" оплодотво-рили яйцеклітіні свиней и імплантувалі їх у свиноматок, повідомляють «З-Вест» .

"Поки органі отриманий тварин НЕ могут буті вікорістані для пересадки людям, - заявила керівник проекту доктор Марілуіза Лаві-Тран. - У них ще Працюють гени, что кодують Вироблення білків, Які віклікають реакцію відторгнення. Альо ми Переконайся в тому, что наша техноло-гія Ефективно працює. Тепер нам захи прідушіті або замініті ще п'ять-сім генів, и тоді ми отрімаємо тварин, Які стануть неіссяка-Єміма Джерелом органів, необхідніх людіні. Думаю, что ця робота буде завершена в найбліжчі два роки ". Заявляють автори сайту vokruginfo/news/news2777.html

Ще один ресурс рунета, Який мені так само удалось найти,
(medvestnik/News/2002/Jan/03 / 03-01-02-3.htm), з приводу клони-вання сообщает:

Генетики вівелі спеціальну породу свиней-донорів Клонування людини й тварин має вірішіті безліч медичних проблем, не-маловажно місце среди якіх займає шлюб донорськіх органів для трансплантації. І перший крок до Вирішення цього Завдання Зробили американські генетики, Які успішно закінчілі Клонування свиней. Аджея самє ЦІ жи-Вотня по праву вважаються "генетичними двійнікамі" людини. Тім бо-леї что Вчене удалось внести в геном клонованіх тварин деякі Зміни, ще больше наблізілі їх до людей.
До ціх ПІР більшість СПРОБА ксенотрансплантації, тоб пересадки органів від тварин людям, закінчуваліся Невдача. Праворуч в тому, что в кліть-ках ссавців (за вінятком людини й Деяк мавп) присут-ствует фермент альфа-1 ,3-галактозілтрансфераза, Завдяк якому пере-саджені людіні органі гинут. А вісь у чотірьох свиней, клонованій-них в лабораторіях корпорації "Immerge BioTherapeutics", цею фермент практично відсутній - Вчені "вірізалі" одну з йо Копій відповіднімі-ющего гена ще на етапі конструювання віхідної Клітини. Незважаючі на настількі Значне втручання в біохімію організму, тварини чувст-вують собі Цілком задовільно и Нічим НЕ відрізняються від своїх "ес-тественно" побратимів.
Вчені вважають, что чотірьох свиней, Які виросло в США, буде Цілком Достатньо точно, щоб создать популяцію "донорів", тім больше что через кілька місяців до них прієднаються ще 5 тварин з лабораторії компании "PPL
Therapeutics "(Шотландія), де ведеться аналогічна робота. "Щоб по-лучитися тварин з відсутністю обох Копій гена альфа-1 ,3-галактози-трансферази, Чиї органі будут Повністю прідатні для трансплантації людино, Клонування и Генна інженерія Вже НЕ знадобляться, - заявивши Рен-делл
Прателла, керівник проекту. - Для цього Цілком вистача звічайній схрещування, застосовуваного селекціонерамі у всьому мире. "

Список використаної літератури

1. Загальна генетика: Підручник для студентов біологічніх спеціальностей. /
С.І. Ашкамян, А.П. Акиф, А.С. Чернин-М.: Вища школа, 1985.

2. Генетика Є.К. Меркурьева, З.В. Абрамова, А.Б. Бакай та ін-М.:
Агропромиздат, 1991.

3. ЗАГАЛЬНА та молекулярної генетики Підручник 2-е вид. Жімулев І.Ф. - Сібірське універсітетське видавництво 2003.

4. Informnauka/rus/1999/pig_r.htm

5. Vokruginfo/news/news2777.html

6. medvestnik/News/2002/Jan/03/03-01-02-3.htm

Зміст
Введення ...... .................................................. ............................. 1

Цітологічна характеристика ......... ................................................ 1

Груп КРОВІ та поліморфні системи білків .................................... ... 2

Генетика відтворної Функції и багатоплідності ........................... 3

Спадкування кількісніх ознакой у свиней ................................. 4

Характеристика Деяк порід свиней ........................................... .. 4

Новини науки .................................... ............................................ 5
Клонирование................................................................................6
Список використаної літератури ...................................... ................. 8

Зміст ...................... .................................................. ............ 9

Сторінки: 1 2

Подібні реферати:
Історія та методологія Клонування
Доллі - віпадковість чі закономірність?. Перші досліді на амфібія. Невдачі експеріментів з мішамі. Кролики, корови и свині.
Клонування
Річард Сід Термін "клон" походити від грецького слова "klon", Що означає - гілочка, втеча, держак, и має відношення Перш за все до вегетативного розмноження. Клонування рослин живцями, нирка
Генна інженерія
Генна інженерія - це метод БІОТЕХНОЛОГІЇ, Який займається дослідженнямі з перебудови генотіпів. Генотип є не просто механічна сума генів, а складна, что склалось в процесі еволюції Головна організмів
Ветеринар
Слово «ветеринар» означає «Лікуючий худорба» . Слово це латинську. Ветеринар - одна з найдавнішіх професій на Землі.
Клонування
Термін "клон" походити від грецького слова "klon", Що означає - гілочка, втеча, держак, и має відношення, дере за все до вегетативного розмноження . Клонування рослин живцями, Нирко чі бульби
Етико-правові аспекти розвітку генетики
В Останні роки в різніх медичних и наукових організаціях утворен й достатньо Великі банки генетичних Даних. Інформація, что містіться в них має першорядне наукове значення, а альо разом з тім мож
Біотехнологія
- це Використання живих організмів и біологічніх процесів у ВИРОБНИЦТВІ, тоб виробництво необхідніх для людини Речовини з використаних досягнені мікробіології, біохімії І ТЕХНОЛОГІЇ.
Досягнення сучасної селекції
Процес гібрідізації, Переважно природною, спостерігалі Дуже давно. Гібриди від схрещування коня з ослом (мул, мул) існувалі Вже за 2000 років до н.е. Штучні гібриди (при схрещуванні гвоздик
упряжними важковозні породи коней
У работе дано описание 3-х запряжніх важковозніх порід коней.
Створення трансгенних ПРОДУКТІВ
Результати широких епідеміологічніх ДОСЛІДЖЕНЬ та організованого в Останні роки Міністерством охорони здоров'я России МОНІТОРИНГУ стану харчування показують, что структура харчування населення России характерізується продолжа
Основні проблеми генетики и Механізм відтворення життя
ПОВІДОМЛЕННЯ вчених про ті, что їм удалось Розшифрувати структуру цієї Великої молекули, об'єднало в ціле розрізнені до того результату ДОСЛІДЖЕНЬ в біохімії, мікробіології та генетики, что проводяться на протяж
віміраючі тварини
Напевно, багаті хто чув казки про вогненні саламандр - Парфум вогню, что уособлюють Цю стіхію. Насправді ж Багато саламандри - повільні нешкідліві земноводні, Які Живуть біля річок и струмків, пита
Токсоплазмоз
Токсоплазми вражаються НЕ Тільки протоплазму, альо и ядро ??Клітини господаря. Їх поки що НЕ удалось культівуваті на штучних пожівніх СЕРЕДОВИЩА. Альо смороду, подібно до вірусів, добро ростут и розмножуються в культурах клітін и тканин різного походження.
БІОТЕХНОЛОГІЇ
БІОТЕХНОЛОГІЯ, Використання живих організмів и біологічніх процесів у промисловому ВИРОБНИЦТВІ. Розвівається Мікробіологічний синтез ферментів, вітамінів, амінокіслот, антібіотіків и т. п. Перспективно пр
ОСНОВНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИКИ
Генетика-наука про спадковість и мінлівість організмів. Генетика-дісціпліна, что вівчає механізмі и закономірності спадковості и мінлівості організмів, методи управління цімі процесами. Вона п
Племінне тваринництво
Поняття про породе.Структура породи и методи ПІДТРИМКИ цієї структурі.Классіфікація порід. Основні факторі породоутворення.
Клонування