Реферати » Реферати по біології » Еволюція людини з мавпи, точніше: як її не було

Еволюція людини з мавпи, точніше: як її не було

обособившаяся раса людей, в організмах яких хронічно не вистачало вітаміну D, має бути, з причини суворого клімату. Середньорічна температура на Землі в льодовиковий період була нижчою за сучасну більш ніж на 5 градусів. Неандертальці жили в печерах поблизу величезної льодової шапки, що вкривала Землю. Ймовірно, тому у них спостерігалися часті випадки захворювання на рахіт і артритом, що приводили до характерних для цих хвороб змін скелета. Факт виживання настільки хворих людей, і дітей особливо, говорить про розвиненому почутті морального обов'язку і соціальної організованості неандертальців.

Мікроскопічні дослідження pебpа бика, кожухів pезьбой у вигляді символів, свідчать про те, що "неандерталець, найімовірніше, говорив і цілком міг спілкуватися на досить інтелектуальному рівні" .40 В одному з неандеpтальскіх селищ знайдена флейта з гомілки ведмедя, що не відрізняється по строю від совpеменной (тональність сі-бемоль). Виявлені у цього народу форми релігійного сознанія41 і культові орудія34 чітко відокремлюють неандертальців від тваринного світу.

Неандертальці безсумнівно були дуже розвиненими, але і вони не є нашими безпосередніми предками. Вчені все частіше говорять про те, що неандертальці і більш розвинуті кроманьйонці (визнані homo sapiens) існували одночасно. Аналіз ДНК скелета неандертальца42 показав, що різниця в нуклеотидах не надто сильно виходить за межі навіть сучасних расових відмінностей, звужених вимиранням частини людства (homo erectus, неандертальців) в льодовиковий період і під час інших відомих лих. Але більш близьким виявилося сучасне людство до кроманьйонців, мабуть, від них ми і відбулися.

Генетики довели, що геноми (індивідуальні комплекси генів) двох людей з різних кінців світу відрізняються значно менше, ніж у двох горил з одного лісу в західній Африці; 43 дослідження будови Y-хромосоми людини показало, що у всіх сучасних людей можливо був всього один загальний предок по чоловічій лінії! 44 В результаті вивчення мітохондрій виявилося, що всі ми могли статися від однієї женщіни.45 Хоча генетики не в силах відповісти на питання, чи жили "відкриті" ними предки одночасно, вчені назвали їх Адамом і Євою, до того схилив факт їх можливої ??єдиності, несподіваний для багатьох дослідників. Визначення приблизної давності їхнього існування за швидкістю накопичення мутацій (150-180 тис. Років) серйозні генетики не вважають скільки-небудь надійним. Екстраполяція безлічі факторів (мутагени у зовнішньому середовищі, внутрішній стан організму, частота зміни генерацій, середній вік, в якому з'являється потомство, і т.д.) на настільки тривалі терміни може бути лише приблизною, і помилку в кілька разів слід вважати неминучою. Необхідно ще врахувати, що в основу розрахунків покладено порівняння генотипів людини і шимпанзе стосовно до версії, що мавпи "стали" людьми за 5-7 млн ??років.

Все більше вчених приходить до висновку, що неандертальці були цілком homo sapiens (людьми розумними) і відрізнялися від мавп не менше за нас з вами, а їх примітивний спосіб життя свідчить, схоже, лише про відсутність матеріально технічної бази. Будь-який з нас виглядав би в умовах древньої планети нітрохи не сучасніше.

Одна з недавніх археологічних знахідок яскраво показала неправомірність визначення внутрішнього розвитку людини за його знаряддям праці. У 1992 році в Альпійських горах після сильного танення льодів було виявлено чудово збереглося тіло людини. В сумці знайшлися кремнієві знаряддя (скребок, проколка і тонке лезо), кістяне шило і шматок трута для розпалювання вогню. На поясі - кремнієвий кинджал з дерев'яною рукояттю та пристосуванням для заточування. Поруч був знайдений великий тисовий лук, характерний для середньовіччя. В рюкзаку знаходився мідний сокиру, форма якого схожа з знахідками в північній Італії, датованими 2700 роком до нашої ери. Якби з усього спорядження збереглося щось одне, то цю "гучну" знахідку віднесли б або до середньовіччя, або до мідному віку, або до неоліту, або до мезоліту, або навіть до палеоліту! Зовнішній вигляд, одежу та спорядження дозволяють це зробити. Після багаторічних дискусій вчені схиляються до того, щоб приписати тірольського людини до середньовіччя. Альпійська знахідка переконливо показала, що примітивність інструментів зовсім не є показником розвитку людини, а залежить від конкретних технічних можливостей.

Матеріальний недолік благополучно переборювався древніми людьми. Фахівці з неоліту (новий кам'яний вік) вказують на наступний дивовижний факт: виявлено кілька копалин скелетів кроманьонского людини зі слідами вдало зробленої черепно-мозкової операції, після якої пацієнти благополучно жили ще багато років. Навіть з використанням сучасного медичного обладнання нейрохірургам далеко не завжди вдається домогтися позитивних результатів. Уявіть собі, яким мистецтвом мав мати лікар, щоб кам'яними (обсидіановими) інструментами провести трепанацію черепа!

Ми розглянули лише найпростіші, які не потребують спеціальних знань аспекти гіпотези походження людини від мавпи. Сучасним дослідникам, заглибившись у таємниці вищої нервової діяльності, будови і функціонування мозку, цілком очевидна її неспроможність. На наше запитання про появу людини директор Інституту мозку академік Н. П. Бехтерева відповіла виразно: "Еволюцію я якось не бачу, не можу собі її уявити". Але прихильники еволюційного походження життя донині живуть застарілими ідеями часів Дарвіна.

Вдумливий читач, безсумнівно, запитає: якщо описані історії з "предками" настільки очевидним чином прояснилися, невже вчені досі не визнали своїх помилок? Серйозна, сумлінна частина наукового світу, звичайно, визнала, але, на жаль, це майже ніяк не позначилося ні в підручниках, ні в довідковій літературі, ні на утриманні шкільних та інститутських програм.

Навчившись на помилках минулого, вже практично ніхто з учених не намагається так запросто доводити походження людей від мавп, як це робилося в XIX столітті або навіть в 70-х роках минулого століття. Історія появи людини визнається, щонайменше, дуже складною і запутанной.46 Авторитетний антрополог і еволюціоніст Р. Левонтін чесно зізнається: "Всупереч хвилюючим і оптимістичним твердженням деяких палеонтологів, ніякі копалини види гомінідів не можуть вважатися нашими предками" .47

У земних надрах з дивовижною подробицею збереглися істоти найрізноманітніших видів, у тому числі дуже давні. Виявлено безліч викопних останків людей і мавп, але немає останків жодного проміжного істоти між людиною і мавпою при всій ретельності пошуків. Цілком справедливо укласти, що мавпи завжди були мавпами, а люди - людьми! Теорія еволюції в питанні про походження людини від мавпи не має жодного достовірного свідоцтва на свою підтримку. Уявіть собі закон фізики, котоpому ніхто ніколи не знаходив підтвердження!

Людина не стався від тварини. Дослідження показують, що він з'явився на Землі відразу у своєму людському вигляді. У цьому очевидному глухому куті багато вчених стали замислюватися про богословську тлумаченні походження життя. Авторитетний сучасний археолог, фахівець з палеоліту П. В. Волков пише: "Ми все більш виразно бачимо унікальність людини; ми знаходимо все більше свідчень раптовості його появи у світі; ми все більш впевнені в тому, що наші самі далекі предки близькі нам і схожі на нас, і що початок нашої історії творилося не по волі випадку ".33

Список літератури

1. E.Dubois . Koninklijke Akademic Van Wetenshappen, proceedings. Vol. 13. Amsterdam Koninklijke Akademic. 1920.

2. J.B.Birdsell. Human Evolution. Chicago: Rand-McNally. 1975.

3. E.Dubois. Koninklijke Akademie van Wetenschappen; proceedings (Amsterdam). 38: 578. 1935.

4. P.Oakley, J.S. Weiner. American Scientist. Vol. 43, 4, October. 1955; Nature. Vol. 172, 4383, December 12. 1953.

5. JSWeiner. The Piltdown Forgery. London: Oxford University Press. 1955, and Obituarues of the Piltdown Remains, Nature. Vol. 175, 4457, April 2. 1955.

6. Science. 60, 1427. 1922; American Museum Noviates. 37. 1922; Nature. 110. 1922.

7. W.K.Cregory. Science. Vol. 66, 1720, Dеcember 16. 1927; R.M. Wetzer, et al. Science. Vol. 189, 4200, Aug. 1. 1975.

8. Encyclopedia Britannica. 14: 767. 1929.

9. H.Breuil. L'Antropologie (Paris). Marth 42. 1932.

10. М.Бауден. Мавпоподібний людина - факт або оману? Сімферополь. 1995; F.Weidenreich. Peking Natural History Bulletin, 13: 161. 1969.

11. M.Boule, H.Vallois. Fossil Men. New York: Dryden Press. 1957.

12. A.L.Zihlman, J.M. Lowenstein. Natural History. Vol. 88, 7. 1979.

13. J.Greenburg. Fossils Triger Questions of Human Origins. Science News. Vol. 121, 5, January 30. 1982; P.Andrews. Nature. Vol. 295, 5846. 1982.

14. H.Wray. Science News. Vol. 123, February 5. 1983.

15. R.Leakey, R.Lewin. Origins Reconsidered. Little, Brown and Co., London, pp.193-196. 1992.

16. D.C.Johanson, M.A.Edeg. Lucy`s Child: The discovery of Human Ancestor. Viking. Press, London. 1990.

17. J.Cherfas. New Scientist. January 20, 97: 173. 1983.

18. W.L.Jungers. Nature. Vol. 24, June. 1982.

19. J.T. Stern, Jr. and R.L.Susman. American Journal of Physical Antropology. Vol. 60, Marth. 1983.

20. Ю.Г.Решетов. Природа Землі і походження людини. М .: Думка. 1966.

21. A.Walker, P.Shipman. The Wisdom of Bones: in Seach of human Origins, Weidenfeld and Nicolson, London. 1996.

22. D.Johason. Nature. 327: 205. 1987; R.Lewin. Science. 236: 1061. 1987.

23. S.Zuckerman. Beyong the Ivory Tower, New York: Taplinger. 1970; посилання 35.

24. C.E.Oxnard. The order of Man, New Haven, CT: Yale University Press. 1984; Nature. 259. 1975; American Journal of Physical antropology. 41. 1974.

25. F.Spoor, B.Wood, F.Zonneveld. Nature. 369, 6482. 1994; посилання 35.

26. Посилання 37а.

27. B.Wood, M.Collard. Science. Vol.284, No.5411, 2 April. 1999. Nature. Vol. 418, pp. 133-135. 2002.

28. P.Shipman. American Scientist. November-December, p.491. 2000.

29. J.Weichter. Prehistoric Man: The Fascinating Story of Man`s Evolution, Exeter Books, New York. 1986.

30. S.Molnar. Races, Types and Ethnic Groups - the problem of Human Variation. Englewood Cliffs, J .: Prentice-Hall. 1975.

31. H.Philippe, P.Forterre. Journal of