Реферати » Реферати з біології » Бактеріальна система секреції білків першого типу

Бактеріальна система секреції білків першого типу

При порівнянні процесів секреції різних білкових субстратів, містять такі послідовності, було встановлено, що вони грають найважливішу роль при секреції деяких пептидів. Можливо, що багаті гліцином повтори діють як внутрішні шаперони, сприяючи кращому поділу секреторного сигналу і залишку білка (R. Binet et al., 1997).

Висновок

За допомогою системи секреції першого типу секретується широке коло субстратів, що включає в себе ряд ферментів, токсинів, антибіотиків, та інших біологічно активних сполук. Ця система секреції характерна як для прокариотических, так і для еукаріотичних клітин. У всіх випадках вона складається з трьох компонентів білкової природи: ABC-транспортера, який є АТФ-азой, що здійснює енергозалежні стадії транслокації; білка, що формує периплазматических канал, який з'єднує ABC-транспортер з третім компонентом системи - білком-швейцаром, утворюючим секреторний канал у зовнішній мембрані. Система секреції першого типу є Sec-незалежної і здійснює секрецію субстрату в одну стадію з цитоплазми безпосередньо в позаклітинний простір без присутності будь-яких периплазматических посередників. Сигналом до секреції за цим типом є послідовність з 60 амінокислотних залишків, що знаходиться на карбокси-кінці поліпептиду. Виявлено також гібридні системи секреції першого типу, що складаються з компонентів притаманних різним системам цього типу. Незважаючи на відносно простий пристрій даної системи секреції в порівнянні з іншими апаратами секреції, існує досить велика кількість незрозумілих і спірних питань у цій галузі. Зокрема, недостатньо вивчена послідовність подій у процесі секреції субстратів, а також видова специфічність будови самої системи. У зв'язку з цим і важливим значенням секретується сполук, вивчення цього питання є досить актуальним і перспективним.

Список літератури

1. H. Akatsuka, R. Binet, E. Kawai, C. Wandersman, and K. Omori. Lipase secretion by bacterial hybrid ATP-Binding Cassette Exporters: molecular recognition of the LipBCD, PrtDEF, and HasDEF exporters. / /

Journal of bacteriology. - 1997. - Vol. 179. № 15 - Р. 4754-4760.

2. R. Binet, S. Leґtoffe, JM Ghigo, P. Delepelaire, C. Wandersman.

Protein secretion by Gram-negative bacterial ABC exporters - a review.

/ / Gene. - 1997. - Vol. 192. - Р. 7-11.

3. WH Bingle, JF Nomellini, and J. Smit. Secretion of the

Caulobacter crescentus S-Layer potein: further localization of the C-terminal secretion signal and its use for secretion of recombinant proteins. / / Journal of bacteriology. - 2000. - Vol. 182. № 11. - Р.

3298-3301.

4. P. Delepelaire, C. Wandersman. The SecB chaperone is involved in the secretion of the Serratia marcescens HasA protein through an ABC transporter. / / EMBO J. - 1998. - Vol. 17. № 4. - P. 936-944.

5. M. J. Fath, R. Kolter. ABC Transporters: Bacterial Exporters. / /

Microbiological reviews.-1993. - Vol. 57. № 4. - Р. 995-1017.

6. J. Hacker, J. B. Kaper. Pathogenicty islands and the evolution of microbes. / / Annu. Rev. Microbiol. - 2000. - Vol. 54. - Р. 641-79.

7. C. J. Hueck. Type III Protein Secretion Systems in Bacterial Pathogens of Animals and Plants. / / Microbiology and molecular biology reviews.

- 1998. - Vol. 62. № 2. - Р. 379-433.

8. S. Letoffe and C. Wandersman. Secretion of CyaA-PrtB and HlyA-PrtB

Fusion Proteins in Escherichia coli: Involvement of the Glycine-rich repeat domain of Erwinia chrysanthemi protease B. / / Journal of bacteriology. - 1992. - Vol. 174. № 15 - Р. 4920-4927.

9. S. Lory. Secretion of proteins and assembly of bacterial surface organelles: shared pathways of extracellular protein targeting. / /

Current Opinion in Microbiology. - 1998. - Vol. 1. - Р. 27-35.
10. LM Moreira, JD Becker, AP and A. Becker. The Sinorhizobium meliloti ExpE1 protein secreted by a type I secretion system involving

ExpD1 and ExpD2 is required for biosynthesis or secretion of the exopolysaccharide galactoglucan. / / Microbiology. - 2000. - Vol. 146.

- Р. 2237-2248.
11. M. H. Saier. Families of transmembrane sugar transport proteins. / /

Molecular Microbiology. - 2000. - Vol. 35. № 4. - P. 699-710.
12. D. G. Thanassi, S. J Hultgren. Multiple pathways allow protein secretion across the bacterial outer membrane. / / Current Opinion in

Cell Biology. - 2000. - Vol. 12. - Р. 420-430.

Подібні реферати:
Трансгенні рослини як біопродуценти білків медичного призначення
Рослини-продуценти антитіл. Рослини-продуценти субодиничних вакцин. Рослини-продуценти фармацевтичних білків.
Анаеробні співтовариства мікроорганізмів, що руйнують ароматичні ксенобіоті ...
1.Вступ. З розвитком хімічної промисловості в біосферу стало надходити більше тисячі різних ксенобіотиків, які значною мірою забруднюють довкілля. Відомо, що сполуки, псоз
сигнальний шляху клітин в онтогенезі тварин
Роль сигнальних систем у розвитку організмів та їх властивості. Структурно-функціональні елементи сигнального шляху. Участь Notch в онтогенезі дрозофіли. Взаємодія Notch-пути з іншими генами і сигнальними каскадами (мережа сигнальних шляхів).
Генний і хромосомний рівні контролю розвитку
Взаємодія генів і генний контроль розвитку. Хромосомний контроль розвитку.
The effect of light intensity on the amount of chlorophyll in "Cicer arieti ...
Plants, growing on the shaded area has less concentrated green color and are much longer and thinner than plants growing on the sun areas as they are dark green, short and thick. Research question was: "How do
Одноклітинні альтруїсти
Виявилося, що альтруїсти зустрічаються на всіх рівнях організації живої матерії, починаючи з клітинного. Заради блага організму гинуть не тільки окремі клітини, а й цілі органи.
Механізми стійкості пухлин до цисплатину
Цисплатин є одним з найбільш загальновжіваніх препаратів у лікуванні солідніх пухлина людини. Однак Ефективне! Застосування цисплатину у клініці часто лімітується токсічністю препарату та Розвитку резістенстнос
Мутації і нові гени. Чи можна стверджувати, що вони служать матеріалом макрое ...
Макроеволюція - основне положення еволюційної теорії. Геном живих організмів і його мутаційні зміни. Сучасні уявлення про механізми виникнення нових генів.
Фізіологія травлення
Для нормальної життєдіяльності організму необхідний пластичний і енергетичний матеріал. Ці речовини надходять в організм з їжею. Але тільки мінеральні солі, вода і вітаміни засвоюються людиною в тому в
Біосинтез білка і його регуляція
Генетичний код і його властивості. Основні компоненти белоксинтезирующей системи. Амінокислоти. Транспортні РНК. Матрична РНК. АТФ і ГТФ як джерела енергії. Аминоацил тРНК синтетази. Рибосоми. Білкові фактори.
Розмноження
є одним з основних властивостей всіх живих організмів, які забезпечують-вающим безперервність і спадкоємність життя, існування кожного виду. Здатність сільськогосподарських тварин до розмноження - один з ос
Метаболічні зрушення в організмі, що відбуваються внаслідок цукрового діабет ...
З різних паталогічна станів, пов'язаних з порушеннями ендокринної функції підшлункової залози, цукровий діабет, характе-різующійся абсолютною або відносною недостатністю інсуліну, за частотою
Атф індуковане зміна внутрішньоклітинної концентрації кальцію в нейрона ...
ВСТУП Молекула АТФ давно відома як повсюдно поширений джерело енергії для внутрішньоклітинного метаболізму.
Атф індуковане зміна внутрішньоклітинної концентрації кальцію в нейрона ...