Реферати » Реферати з биологии » Генетика и ГЕНЕТИЧНОГО Інформція

Генетика и ГЕНЕТИЧНОГО Інформція

Генетика и ГЕНЕТИЧНОГО Інформція.

Ймовірно ще в Глибока дрвності людина стала помічаті, что потомство зазвічай Буває схоже на батьків. Вже тоді люди намагаліся отрімуваті, Наприклад, телят від самої удойной корови, сіяті насіння рослин, дали Найвищий урожай.

Люди розумілі, что в потомстві поєднуються ознакой предків. Альо закономірності, за Якими ті чі Інші ознакой передаються потомству Залишаюсь таємніцею.

Серед вчених XIX століття міцно утвердилася думка: "Закон спадковості Полягає Тільки в тому, что никокого закону спадковості немає".
Похітнуті устоявшеесе Переконаний дерло зважівся Грегор Іоан мендаль, чернець и ботанік-любитель з Брюнна (Брно). После низькі дослідів, кропіткіх, альо геніально точно, Мендель сформулював в 1865 году свои знамінітіе закони.
На жаль, смороду булі настількі Прості, щоб хто-небудь з біологів прийнять їх серйозно. Смороду залиша незрозумілімі и непрійнятімі.

Мендель віпередів свой годину більш ніж На 30 років. Тільки в 1900 году одночасно Троє вчених у різніх странах (Де Фриз в Голандії, Коренс вГермании, Чермак в Австрії) відкрілі заново закони спадковості, сформулированности Менделем. Цею рік и вважається роком народження генетики як науки.

У чому ж пролягав сущство мендельского Відкриття? У часи Менделя в біологічній науці вважаєтся самоочевидним, что у потомства ознакой батьків "разбовляются", "розріджується" удвічі. Учерной и білої кішкі народяться скоріше Всього сірі кошенята. Рослини з красніміі и білімі дадуть потомство з Рожеве квіткамі.

Одна з заслуг Менделя пролягав в тому, что ВІН чітко покозал: Нічого подібного НЕ проиходит. Ознакой Ніколи НЕ зіллються воєдино. Що ж станеться? Одна з ознакой окажеться сильнішім (домінантнім), Інший
- більш Слабко (рецесивним).

Если скрещіні породи або сорту (Наприклад, рослини, багаті поколінь дали Тільки червоні або Тільки білі квітки), одна з ознакой в ??первом поколінні зітреться, знікне, як Ніби его ї Не було. Скажімо, ВСІ до єдиного квітки будут Тільки червоні.

Припустиме тепер, что ми схрестілі два таких червоних квітки. Яким будут квітки їх нащадків? Здавай б, відповідь очевидна: тільки краснвмі. Альо нітрохі НЕ бувало. Пріблізно у четвертііз них смороду внезапновновь охрестілі в білий колір.

Мендель припустивши, что Кожна ознака живої істоті - у рослин, Наприклад, Забарвлення Квіток, форма плодів и насіння, висота стебла-візначається Спадкового, як ВІН їх назвавши, зачатками. Пізніше, в 1909 году, ЦІ зачатки ВІН назвавши генами (від грецького "генос" - рід, походження). Если від прізнаковрастеній перейти до ознакой людей, то можносказать, что є ген кольору волосся и ген кольору очей, ген, что візначає ЗРОСТАННЯ людини й т.д.

Як, віходячі з припущені про Існування генів, обьяснітьнаблюдаеміе факти? Мендель признал, что в організмах існує пара "зачатків" (генів) для кожної парі ознакой. Ген червоного Забарвлення Квіток и ген білого Забарвлення Квіток. Ген високого стебла и ген НИЗЬКИХ стебла. І так далі. Причому, коли гени в Парі Різні, віявляється Тільки один, домінантній, а другий
"маскується". Ген НЕ може "расстворіться" або "злитися" з іншім. ВІН всегда залішається самим собою. Тому - чтоу чорної кішкі могут іноді народити білі кошенята. Це означає, что хто - тоіз предків чорної кішкі МАВ біле Забарвлення.

Повернемося до досвіду Зі схрещування рослин з червоними и білімі квіткамі.
З Покоління в Покоління гени "тасують" цілком випадкове, підкоряючісь Тільки закону ймовірності. Альо ЯКЩО в Цій "лотереї" росліні дається Тільки пара генів - "червоний и червоний" або "червоний и білий", очевидно, что квітки его будут червоними. Тільки ЯКЩО віпадає "булое та біле", у рослини утворюються білі квіти. Ген визначальності домінантній ознака, обазначают великою літерою алфавіту (А, В), ген, что позначає рецесивний ознака, - строчно (а, в).

Несвідомо застосовуючі закони генетики, людина помощью штучного відбору Вивів безліч порід домашніх тварин. Наприклад, ВСІ чісленні породи домашнейсобакі є Нащадки звічайній вовка.

Що таке ген?

Довгий годину генетики не знали ВІДПОВІДІ на питання, что ж собою являє ген в дійсності. Біолог Вільгельм Йогансен, дерло запропонував цею Термін, писав про нього так: "Ген - просто коротке и зручне слово, Яке легко поєднується з іншімі". Довгий годину ген БУВ оповітій покривом таємнічості, и в СРСР довгий час (з кінця 30-х початок 60-х рр .. ХХ ст.) Служив приводом для незліченніх звінувачень генетіків в
"реакційніх містічніх подивимось "," ідеалізмі "і того подібніх гріхах.

Дерло вчень, наблізіло абстрактне Поняття гена до реальності, ставши американець Томас Морган. ВІН решил з'ясувати: чи існує в клітінах живих організмів Щось, схоже за своими свойствамна предпологаемыеменделевские
"зачатки". Незабаром его уваг Зупини на хромосомах. Хромосоми - це особливі тільця в ядрах клітін. Во время поділу клітін (мітозу) смороду віконують складне "танець", сходяться и розходяться, в результаті чого Нові утворен Клітини получаютв точності такий же набір хромосом, як и Материнські.

Морган Вивчай хромосоми дрозофілі - маленької мушки, легко разводимой в лабораторії. У швідше ВІН помітів Дивне вещ. Розмір и форма хромосом в клітінах мушок були й достатньо постійні, и ЯКЩО смороду Раптово різко змінюваліся - вигляд самої мушки такоже зазвічай Ставай потворнім.

(Зауважімо, що таке стрібкоподібне та Спадкове зміна вигляд
(мутація), іноді НЕ Значне, іноді більш істотніше, Якраз и створює грунт для еволюції Головна. Більшість мутацій шкідліво и даже смертельно для організмів. Небагато організмі, у котрорих відбуліся Корисні мутації, біологі їх назівають "щасливими віродкамі".)

Морган прийшов до висновка., что гени знаходяться в хромосомах. Безліч опітніхданніх підтверджувало Цю Гіпотіза. Новопрос про ті, что ж являє собою ген, по - КОЛІШНИЙ залишавсь відкрітім.

У 1944 р. Вийшла у світ книга Видатний фізика Ервіна Шредінгера "Що таке життя з точки зору фізика?". У ній ВІН Вислова Цікаві ідеї про ймовірне будові гена, назвавши його "апериодическим кристалом". На его мнение ген винен складатіся з декількох повторювання ЕЛЕМЕНТІВ, Якими, як азбукою Морзе, записана спадковість організму.

Довгий годину, віходячі з ключової роли білків и живих організмів, биологии вважаєтся, что гени теж, мабуть, повінні являти собою особливі Білки. Альо істина окпзалась на Багато складніше.

В1953 году в міжнародному науковому Журналі булу Надруковано стаття Джеймса Уотсона и Френсіса крику про строениидезоксирибонуклеиновой кислоти (ДНК) - одного з Речовини, Постійно прісутніх в хромосомах.
Структура ДНК виявило зовсім Незвичайна!

ЇЇ молекули мают Величезне за молекулярними масштабами Довжину и складаються з двох ниток, сплетених между собою в подвійну спіраль. Шкірні з ниток можна порівняті з Довгим нитки бус. З нитками бус ми порівнювалі и Білки. У білків
"намистини" є Амінокислоти 20 різніх тіпів. У ДНК - Всього 4 типу
"намистини", и зовуться смороду нукліотідов. "Намистини" двох ниток подвійної спіралі
ДНК пов'язані между собою и строго один одному соотвецтвуют. Щоб наочно уявіті Собі це, уявімо два поруч лежати нитки бус. Напроти кожної Червоної намистини в одного ланцюга лежить, пріпустімо, синя намистини в іншій.
Біля шкірного зеленою - жовта. Точно такоже в ДНК навпроти нуклеотиду аденіну находится тімін, навпаки цитозину - гуанін.

Навіщо це нужно? Просто напросто при такому правілепостроенія подвійної спіралі Кожна з ланцюгів містіть свединия про Будовий Інший. знаючи Будова одного ланцюга, всегда можна відновіті іншу. Виходе Дві подвійні спіралі - точні копії їх предшествінніці. У техніці часто зустрічаються Процеси виготовлення готових виробів за шаблоном, званому матрицею, Наприклад вілівок монет або медалей, тіпографського шрифту. За аналогією відбувається в жівій клітіні Відновлення подвійний спіраліпо ее ланцюга, як по матріці, такоже називают матричним синтезом.

Ця властівість точно копіюваті собі з віхідної матріці має Ключове значення для життя на Землі. Реакції матричного синтезу НЕ відомі в нежівій природі. Без ціх реакцій живе ВТРАТИ б свою головну властівість - здатність відтворюваті себе.

У нитках ДНК чотірьох буквеної азбукою з "намистини" - нукліотідовзапісяно будова всех білків живих організмів. Вся інформація, что стосується Будови однго Білка, займає в ДНК невелика ділянку. Ця ділянка и є геном. З чотірьох букв "алфавіту ДНК" можна Скласти 64 трібуквеніх
"слова" - триплета. Словника з 64 слів Цілком вістачає, щоб записатися назви 20 амінокіслот, что входять до складу білків.

Подібні реферати:
Генетика
Таким чином, спадковість - властівість живих організмів Забезпечувати структурну и функціональну спадкоємність между поколіннямі, а мінлівість - Зміни Спадкового задатків, что вінікають в Покоління
Закони спадковості
У 1865 году були опубліковані результати робіт з гібрідізації сортів гороху, де були Відкриті найважлівіші закони спадковості. Автор ціх робіт - чеський Дослідник Грегор Мендель.
Мендель Грегор Іоганн
. Австрійській священик и ботанік Грегор Іоганн Мендель заклать основи Такої науки, як генетика. ВІН математичность Вивів закони генетики, Які назіваються зараз его ім'ям. Іоганн Мендель народився в 1822
Расово-антропологічна школа
Однак філософія булу НЕ Єдиним ДЖЕРЕЛО, что породжує антропологічні знання. Зоологічні спостереження над домашнімі и дикими ТВАРИНИ такоже вели до міркування про місце людини в органічному мире.
ОСНОВНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИКИ
Генетика-наука про спадковість и мінлівість організмів. Генетика-дісціпліна, что вівчає механізмі и закономірності спадковості и мінлівості організмів, методи управління цімі процесами. Вона п
Мендель Грегор Іоганн
Контрольна робота з биологии
Гені розташовані в молекулі ДНК лінійно, один за іншім, смороду НЕ коли не перекріваються. Іншімі словами, не існує ділянок ДНК, что належати одночасно двома генам. Крім генів, что кодують Білки (структур
Терміни з биологии
Розшифровка основних термінів и зрозуміти.
Природознавство
Основна Речовини Клітини - Білки, молекули якіх зазвічай містять кілька сот амінокісслот и Схожі на намисто або браслети з брелоками, что складаються з головної и бічній ланцюгів. У всех живих Видів є свои
Великий внесок Г. Менделя в Розвиток експериментальної генетики
Як все починаєм. Класичні закони Г. Менделя. Умови Існування Законів. Визнання Законів Менделя. Значення робіт Менделя для розвитку генетики.
Генетика, Особливості індівідуального розвітку
Генетика по праву может вважатіся однією з найбільш ВАЖЛИВО областей биологии. ПРОТЯГ тісячоліть людина корістувалася генетичними методами для Поліпшення домашніх Тварини і оброблюваніх рослин, що не маючі
ГЕНЕТИЧНОГО аналіз при взаємодії генів
Організмі успадковують від своих батьків НЕ ознакой и НЕ Властивості, як це довго вважаєтся раніше. Смороду успадковують гени, Які діють ПРОТЯГ Усього життя організмів. Відповідно до існуючіх представ
Центральна догма молекулярної биологии
Один ген молекули ДНК кодує один білок, что відповідає за одну хімічну реакцію в клітці.
Загальна генетика
Cинтез Білка
Первинна структура Білка (порядок розташування амінокіслот у білку) закодована в молекулах ДНК . Коженая триплет (група з трьох сусідніх нуклеотидів) кодує на нитки ДНК одну ПЄВНЄВ амінокіслоту з д
Генетика и еволюція
1) книга відомого біолога Ф. Шеппарда «Природний відбір и спадковість » , Присвячую дослідженню в области еволюційної генетики, де були порушені питання розвітку Теорії Дарвіна як основоположного
Пол и Формування его ознакой у Гуппі
Щоб Свідомо и успішно займатись Виведення новіх порід Гуппі и найти шляхи управління співвідношенням статей у потомство, нужно знаті основні закони спадковості, а такоже обумовлених Цім ознакой форми та Забарвлення.
ФІЗИЧНІ та Хімічні основи Явища спадковості