Реферати » Реферати з биологии » Динозаври. Факти и Теорії

Як динозаври дбало про свое потомство? 26

З Якою швідкістю бігалі динозаври? 27

Колі вімерлі динозаври? 28

Чому вімерлі динозаври? 28

Багато років люди думали, что світ, в якому смороду живуть, БУВ Створений в такому стані, в якому ВІН представляється зараз. Та й вік Землі вважаєтся рівнім декільком тисячам років. Альо порівняно недавно Було доведено, что вік нашої планети перевіщував 6 мільярдів років, І, відповідно, життя зародилося Дуже и Дуже давно. Вона вінікла Завдяк випадка, Завдяк унікальному збігом известить и продовжувала прогресуваті. Одні форми життя змінюваліся новімі, більш досконалої науки, Які, проіснувавші тісячі и Мільйони років, Зникаю у вірі часів. І, напевно, самої дивовижності з них були динозаври.

Колі Вперше виявило кісткі дінозаврів?

Пріблізно в 1820 р. увага англ. и франц. дослідніків прикрутив скам'янілі зуби и кісткі великих Розмірів. Вивчаючи їх, смороду дійшлі висновка, что скам'янілості належати Надзвичайно великим ящерам - гадів, Які жили в доісторічні часи.
У 1822 р. англ. лікар Паркінсон прісвоїв одній з знахідок в колекції геолога Букланда назва мегалозавр (Гігантський ящір). У 1824 р. Букланд приступивши до его Опису и давши Йому наукове позначення. Тоді-то Вперше динозавр БУВ Визнання як такий и нашел свою Назв. Друге сенсаційне ПОВІДОМЛЕННЯ з'явилося в 1825 р. Его Зробив англ. лікар Мантель. Ще три роки тому его дружина Мері Знайшла у Вуличному щебені кругляк, в якому були укладені зуби розміром від 4 до 5 см. Поблизу в каменоломні теж були віявлені Такі зуби и скам'янілі кісткі. Оскількі зуби нагадував за формою зуби ігуан - ящірок, что зустрічаються в Центр. и Південній Амеріці, -
Мантель назвавши вновь Відкрите тварина игуанодоном (зуб ігуані).
Слідом за Цім Залишки дінозаврів були віявлені в Англии. У Германии в
1837 теж були знайдені кісткі якогось динозавра, Якого професор
Герман Мейєр назвавши Платеозавр (рівнінній ящір). У тієї годину Нікому з дослідніків не приходило в голову, что Відкриті тварини, відомі позбав за фрагментами, відносяться до самостійного виду плазунів. У Перші до такого висновка прийшов лондонській професор Річард Оуен, коли були віявлені більш повні їх скелети. У 1841 году ВІН запропонував всех представніків цієї групи плазунів назіваті динозаврами - Жахливо чі жахливо великими ящерами.

Що зберіглася від дінозаврів?

В основному від них зберіглася кісткі. Знахідка полного скелета або черепа з зубами - Виключно рідкісна удача. Найчастіше палеонтологам
(палеонтологією назівається наука про тварин и рослини в геологічному минули) доводитися задовольняти уламки кісток и окрем зубами.
М'які Частини тіла зберегтись не могли, альо іноді трапляються Відбитки ділянок шкірі, на якіх чітко видно найдрібніші деталі. Як и раніше віклікають сенсацію знахідкі скам'яніліх яєць дінозаврів або шматків шкаралупі. На жаль, про пріналежність їх до того чи Іншого виду дінозаврів можна позбав гадати. Даже ЯКЩО віявляють гніздо з яйцями и лежить зверху скелет, що не можна з ПОВНЕ впевненістю стверджуваті, что смороду відносяться до одного и того ж виду.
Особливий Інтерес представляються Залишки їжі, что зберіглася в области шлунка динозавра, Наприклад, кісткі ящіркі между ребрами невеликого хіжого динозавра компсогнатуса. Про ті, чім харчувався динозавр, можна дізнатіся и за его скам'янілім екскрементам.
Дуже цінними є Сліди тіла, особливо Відбитки ніг, ТОМУ ЩО по них можна судити про способ життя, Швидкості пересування и масі тварин.

Кого назівають динозаврами?

Динозаврами назівають Всього одну групу ящерів або плазунів
(рептілій), что жили в мезозої - в еру середньої життя на Землі. Одночасно з ними жили й Інші групи плазунів, Наприклад Літаючі и крокоділоподобніе ящери, змеіношеіе и плоскозубої, рібообразніе и лускаті ящери, а такоже Схожі на рептілій ссавці. ДІАПАЗОН відмінностей между динозаврами БУВ настількі великий, что Родинні зв'язки между ними встановлюються з великими труднощамі. Смороду могли буті завбільшкі з кішку або курку, а могли досягаті Розмірів Величезне китів. Одні з них пересуваліся на чотірьох кінцівках, Інші ж бігалі на задніх ногах.
Булі среди них спрітні мисливці и кровожерліві Хижаки, альо були и нешкідліві росліноїдні тварини. Альо одна найважлівіша особлівість, притаманна всім їх видам, відразу впадає в очі: ВСІ смороду були наземними тварина! Їх кінцівкі розташовуваліся знизу корпусу, а не з боків, як у більшості плазунів. Тому дінозаврів можна такоже назіваті бігаючімі ящерами.

Чому у дінозаврів Такі Дивні назви?

Коженая новий вид динозавра отрімує свое власне имя. У роли Хрещений батька Виступає навчань, Який детальний Вівче знахідку и провів порівняння з вже відомімі видами. "Свідоцтвом про народження" є Публікація в одному Із спеціальніх наукових журналів.
Назва всегда Складається з двох частин: з назви сімейства (з Великої літері) i назви виду (з малої літері). Відповідно до Наукової традіцією вікорістовується латино и латінські графікі. При віборі назви НЕ Рідко вдаються так само до грецького словами, географічнім Назв и власним іменам. Найчастіше назва відображає характерні Властивості даного виду дінозаврів або знайдення его залишків. Stegosaurus armatus (стегозавр арматус, озброєній ящір з пластинами на спіні) - назва дано за характерними для цього динозавра пластин и шипам.
Ceratosaurus nasicornis (рогатий динозавр з носових рогом) - на носі цього динозавра є великий ріг. Diplodocus longus (довга здвоєна балка)
- це подовжений динозавр, Відмінна рису Якого - наявність подвійніх відростків на більшості кісток хвостових хребців.
Часто назва відображає місце знахідкі, Наприклад, у назві Mamenchisaurus hochianensis (маменьчизавр хечуаненсіс). Маменьчи и Хечуань - місце знахідкі и местностность в Китае. Lesothosaurus (лесотозавр) знайдення в Лесото, в
Афріці, а Albertosaurus (альбертозавр) - у провінції Альберта, В Канаді.
Особисті імена Використовують у Назв, щоб вшануваті заслуги видатних учених. Імена англ. дослідніків дінозаврів Мантеля и Букленда увійшлі в назви Megalosaurus bucklandi (мегалозавр Букленда) i Iguanodon mantelli
(игуанодон Мантеля). Ім'я американського палеонтолога, Який відкрів раніше Невідомий ящерів, Отніела Чарлза Маршу відображене в назві невеликого газелевого динозавра Отніела, а Прізвище німецького дослідника ящерів
Яненш - назва гігантського динозавра Яненш. Сам Яненш увічнів имя директора Берлінського музею природознавства Бранка, давши найбільшому гігантського динозавру назва Brachiosaurus brancai (брахіозавр Бракалі) - Довгорук ящір Бранка. Повна назва з двох частин вікорістовується Головним чином у наукових працях. У других випадка зазвічай обмежуються видовим назв. З перекладних латинську назв у вжіток увійшлі позбав деякі, Наприклад Панцирні ящір вместо паноплозавр. При дослівному перекладі з латинської назви найчастіше Прокуратура: неудобочітаемімі.
Тому зазвічай воліють користуватись орігінальнімі Назв - Багато з них, Такі як динозавр, бронтозавр або диплодок, стали Вже звичних.

Від кого відбуліся динозаври?

Перші наземні хребетні тварини - Стародавні Плазуни або Стародавні ящери - з'явилися прежде 300 міл. років тому. На Відміну Від земноводних, смороду відкладалі яйця не у воде, а на суші. Тверда шкаралупа захищать ровері яйці з великим жовтком від вісіхання. З яйця вілуплюється Вже НЕ личинка, а Цілком оформилася тварина.
ЦІ Перші наземні тварини розміром з ящірку и були предками всех плазунів. Дуже скоро среди них з'явилися спеціфічні групи тварин, что прістосуваліся до різніх біологічніх умів середовища: хижі и травоїдні, Повільно плазують І ШВИДКО бігають, Лісові та болотні.
Можна віділіті, прінаймні, Шість різніх груп ящерів и ящірок. До однієї з них відносяться Схожі

Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7

Подібні реферати:
Динозаври
Динозаври жили Багато миллионов років тому. Смороду належали до класу рептілій, або плазунів, Який Включає в себе таких СУЧАСНИХ тварин, як ящери и змії, морські та Сухопутні черепахи, крокодила
Динозаври
Історія Відкриття дінозаврів .
Динозаври з Підмосков'я
У Доповіді говоритися про розкопки в московській области. Знахідка кісток дінозаврів вчень.
Чому вімерлі динозаври
Історія вімірання дінозаврів.
Динозаври
Коннектикуту (штат на сході США) палеонтологи виявило Сліди яких-то дивовижності птахів. У порівнянні з цімі метрового лапищами, залиша свои Відбитки в кам'яного Літопису Землі, нога слона здавай хв
Чому вімерлі динозаври
У Крейдяний період 145-65 миллионов років того, материки розсуває все больше и больше, моря между ними поставали Ширшов и глибшому, а клімат ставши Трохи прохолодніше. Це прізвело до появи регіонів з багатим р
Рептілії
Ящіркі и черепахи, змії и крокодил, а такоже давно вімерлі, альо Дуже Популярні динозаври - ВСІ ЦІ своєрідні и Чудові істоті являютя собою один клас тварин, Який назівається Плазуни, або рептілії.
Діплодок
a. З'явилися дінозаврів .................................... 4 b. Колі люди дізналіся про дінозаврів ........................ 5 c. Віді дінозаврів ........................................... 6 d. Повадки дінозаврів ....................................... 8 e. Спільне відкладання яєць ........................... 9 f. Кінець єрі
Розвиток життя на Землі
ГЕОЛОГІЧНА єра Землі від ее Утворення до Зародження життя назівається катархей.
Фороракос
Історія Першої птиці на землі и ее характеристика.
Хто така лонгісквама
Визначення та Поняття лонгісквамі. Реконструкція зовнішнього вигляд лонгісквамі.
Мезозойська ера
Мезозойська ера чати пріблізно 160 млн. років. Ее Прийнято поділяті на три періоді: тріасовій, Юрське и Крейдяний; два дерло періоду були набагато коротше третього, что чати 71 млн. років.
Дракони мезозою - зліт и Падіння
У чому основа їхньої могутності? Чому смороду таки вімерлі? Слово - фізікам. Слово - біологам.
Розвиток Рослин и ТВАРИНИ світу на Землі
Схеми еволюції Головна Тварини і рослин.
Російський осетер
Осетрові - Стародавні за Походження риби, Які дожили до наших днів. Свого розквіту смороду досяглі 100 - 200 млн. років тому, коли по землі ще бродили динозаври.
Походження людини
Довгий годину були відсутні емпірічні дані про предків людини. Дарвін знав Тільки дріопітеков (знайдення в 1856 р. У Франции) І писав про них як про далеких предків людини.
Хто такі тріконодонті?
Реконструкція американського хіжого тріконодонті.
Хто такі тріконодонті?
Близьким 150 млн років тому, в Юрське періоді, на Землі Вже барилися ссавці. І Було їх Чимаев - и за чісельністю, и видового різноманітністю смороду НЕ Надто надходило «царям природи» того годині - динозаврам. Альо відомо про них набагато менше.
Биостратиграфия
геохронологічна шкала. Відсутність перехідніх форм. Помилкові проміжні форми. Стародавня флора и фауна.
Пішкі в минуле або Прогулянка по залах Палеонтологічного музею
Згідно геологічного словником, «палеонтологія - біологічна наука, что вівчає по вікопніх Залишки організмів и слідах їх жіттєдіяльності нас немає розвітку ( віділено А.Л.) Рослин и ТВАРИНИ світу минулих геологічніх епох.