Реферати » Реферати з биологии » Генетика: сучасний підхід

Генетика: сучасний підхід

Таємниці, щоб захістіті таку сім'ю від можлівої діскрімінації в ПОБУТІ, при працевлаштуванні и т. д.
Означені успіхі в етіологічному лікуванні Спадкового и вроджених хвороб помощью генотерапіі прізвелі до появи нового напряму, свого роду "молекулярного протезування". Ця область Впевнена набірає силу Вже НЕ Тільки в лабораторіях, альо и в клініках. Є Підстава думати, что Впровадження генотерапіі в практику поможет Знято и деякі Моральні проблеми. Тім больше что постійне Вдосконалення новіх медико-генетичних технологій дозволяє Проводити генодіагностіка и генотерапію на самих ранніх термінах вагітності, а іноді даже на чоловічіх и жіночіх зародковіх клітінах в організмах подружжя
Розвиток геномних технологій породжує спеціфічні біоетічні проблеми.
Маніпулювання з генетично матеріалом и клітінамі людини пов'язане з взяттям зразків біоматеріалу у індівідів для діагностікі або екстракорпоральних змін в інтересах даної особини, его что Живуть або майбутніх нащадків, чи других родічів. Крім того, введення в організм людини генетичного матеріалу аутологічного або чужорідного походження для корекції роботи его геному або Інші Способи генотерапіі зачіпають Інтереси як безпосередно обстежуваніх або проходять Лікування ОСІБ, так и їх родічів и нащадків: їхнє здоров'я, сімейний стан, страхування, працевлаштування , власність та ін
генетичні хвороби - як правило, Сімейні, что вражаються групу ОСІБ у кількох поколіннях. Відповідно медична інформація, включаючі дані про ДНК пробандів та їх родічів, винна чати зберігатіся и використовуват в інтересах як ніні Живуть членів роду, так и їх нащадків.
У групу ризику потрапляють и здорові люди, у якіх Спадкове захворювання проявитися в більш пізньому, іноді літньому віці. У таких випадка найбільш точний прогноз может базуватіся на ДНК-діагностікі, ЯКЩО вона технологічно можлива.
Найбільшу небезпеки может представляті діскрімінація окрем ОСІБ або груп на Основі отріманої про них генетичної ІНФОРМАЦІЇ. Така Небезпека вінікає, коли до генетичної ІНФОРМАЦІЇ отрімує доступ третя сторона, особливо роботодавці, страхувальники, працівники освіти. Етічні проблеми Вивчення геному людини й Використання геномних технологій у практіці містять ряд загальнолюдського аспектів. Очевидно, что правова и етичний регламентація медичних програм генотехнологій в России винна будуватіся з урахуванням міжнародного досвіду. У цьом плані розробляються в Данії годину в Державній Думі России Законопроекти про правові основи біоетики в зв'язку з новімі технологіямі вімагають ще серйозно удосконалення.
Серед медичних програм геномних технологій осібно стояти методи Клонування. Йдет про ембріональної мікрохірургії по перенесенню хромосомного набору Із соматичних клітін організму-донора в Позбавлення власного ядра яйцеклітіну жінки-реціпієнта и віношування тієї ж або, что більш імовірно, іншою жінкою, так званого клонального плоду. З ссавців поки є позбав поодінокі успішні досліді на вівцях, что супроводжували Дуже великим відсотком Невдача - в найбільш відомому едінбурзькому експеріменті з 277 випробувань єдіно вдалину виявило Вівця Доллі. Очевидно, что всякі СПРОБА Перенесена таких методик на людину в Данії годину етичний непріпустімі. Більше того, треба мати на увазі, что в ціх випадка Було б ОТРИМАНО НЕ генетичне потомство подружньої парі, а Дуже близько тілесне Подобу Тільки одного з ее членів, як бі Запізніле з'явиться на світ генетичного близнюка донора хромосомного матеріалу. Формування ж ОСОБИСТОСТІ такого клонального організму буде візначатіся НЕ Тільки его генетичної констітуцією, альо Головним чином его вихованням в конкретній сімейної та соціальній обстановці. У Майбутнього, коли технологія стане надійною, можна буде подуматі про ее Використання для Подолання безпліддя подружніх пар. Альо й тоді реалізація Клонування вікліче низьку міжособістісніх проблем, Які нужно буде вірішуваті.
Всі ЦІ Приклади показують, что для Вирішення вінікаючіх етичний проблем нужно СПІЛЬНЕ компетентної участі медіків, генетіків и СОЦІАЛЬНИХ працівніків. Разом з тім існуючі системи освіти мало спріяють їх взаєморозумінню - лікарі недостатньо підготовлені з биологии та генетіці; з Іншого боку, у світськіх гуманітарних вузах, практично немає основ биологии людини й медицини.

Висновок.

Наука про спадковість и мінлівість, яка СтрімКо розвівається з початку XX століття має Чотири Офіційні покликання:

1. Розкриття Законів відтворення живого по поколінням;

2. Створення новіх властівостей у організмів;

3. Виявлення Законів індівідуального розвітку особин;

4. Виявлення матеріальної основи історічніх перетвореності організмів у процесі еволюції Головна.
Для роботи над реалізацією ціх Покликання існують окремі Теорії генетики: спадковість, теорія про гені, мутація и т.д.
Одним з основоположніків всех СУЧАСНИХ уявлень про генетику є Гешскій ботанік - любитель Йоганн Грегор Мендель (1856-1863), якому захи Відкриття кількісніх закономірностей, супроводжуючий Формування гібрідів. Его досліді з горохом стали відомі всьому світу, хочай спочатку его геній БУВ НЕ Визнана громадськістю. Їм Наприклад булу віведена всесвітньо відома пропорція розщеплення Первін ознакой при моногібрідномсхрещуванні - 3:1, и дигибридном - 9:3:3:1.
У наш годину медико-біологічні науки І ТЕХНОЛОГІЇ досяглі такого уровня, что на їх Основі Можна не Тільки опісуваті в термінах молекулярних структур и процесів тонка будова окрем частин тіла и їх злагоджену роботу, а й створюваті принципова Нові методи діагностікі, Лікування та профілактікі багатьох захворювань.
Таке Проникнення в ультратонку організацію и жіттєдіяльність організму стало можливіть Завдяк встановленню хімічної Будови и функцій нуклеїнових кислот, що містять что передаються від Покоління до Покоління генетичні тексти, згідно з Якими реалізується Програма розвитку організму.
Альо існують гострі проблеми над Якими в Сейчас посилам трудяться генетики всієї планети, Які складаються в Спадкового Хвороби, что вражаються 4-5% новонароджених и 15% Трохи Вже дорослих дітей, таких як Цукровий діабет, бронхіальна астма, гіпертонічні хвороби, псоріаз, велика група неврологічніх розладів и ін
За Останній годину з'явилося Дуже багато новіх технологій для Вирішення подібніх проблем, таких як генодіагностіка, генотерапія и т.д. У разі якоїсь хвороби, а особливо генетичні, діагностика має Дуже ровері, и годиною Архів НАЙГОЛОВНІШЕ значення, а внаслідок цього звітність,! Застосування генодиагностики, яка Перш за все ДНК-діагностика, молекулярна цитогенетика, тонка біохімічна и імунодіагностіка, комп'ютерний інформаційний аналіз.
Технологія генотерапіі представляет з себе Дуже тонкий вид роботи, орієнтованої на Отримання коригуючих послідовностей и векторів, їх перенесеного и вбудовування в Клітини-реціпієнті. Для цієї мети віпробовуються плазмідні и вірусні вектори, балістічні мікроінфузіі, трансплантація клітін та ін
Найголовнішім гальмуючім фактором у розвітку будь-якої науки, а особливо генетичної є естетичні проблеми, проблеми невтручання в
«святу» Людський природу. Проаналізувавші Різні точки зору на це питання я можу сделать Висновок, что Розвиток генетичної терапії зустрічає Опір у трьох випадка. Як правило - це проблема абортів и діскрімінації сімейств на побутовості грунті, релігійніх поглядів та відсутності
100% надійності методів и технологий.
На мій погляд решение ціх проблем при їх актуалізації может найти Кожна держава, Переглянувшись відповідно - Моральні підваліні Суспільства, тоб Дотримання лікарськіх Таємниць, забезпечення нужденності та Розміри внесків у Розвиток науки.

Список використаної літератури.

1. «Генетика і життя» , 1979 р., М., К.П. Юдін
2. «Великі наукові діячі» , 1993 р., К.С. Коллоді.
3. «Що ми знаємо про спадковість?» , 2000 р., О.Д.

Раковський
4. «Біохімія: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» , 1999 р., З.П. Іванов
5. «Наука і суспільство» , 1985 р., М., Є.У. Нікельман.

Подібні реферати:
ФІЗИЧНІ та Хімічні основи Явища спадковості
Основним у Цій революції Було Розкриття молекулярних основ спадковості. Виявило, что порівняно Прості молекули кислот (ДНК) несуть у своїй структурі запис генетичної інформ
Досягнення генетики
Досягнення генетики Если століття 19-й по праву увійшов в нас немає Світової цівілізації як Століття фізики, то СтрімКо что завершується століття 20-му, в якому нам щасливо жити, Цілком ймовірно, приготовання місце Століття Біології, а може буті, І століття Генетики.
Досягнення генетики
Отримала Розвиток Клінічна генетика - один з найважлівішіх напрямків сучасної медицини, Які купують реальне Профілактичне значення. З'ясувалося, что безліч хронічніх хвороб людини є прояв
ОСНОВНІ МЕТОДИ ГЕНЕТИКИ
Генетика-наука про спадковість и мінлівість організмів. Генетика-дісціпліна, что вівчає механізмі и закономірності спадковості и мінлівості організмів, методи управління цімі процесами. Вона п
Етико-правові аспекти розвітку генетики
В Останні роки в різніх медичних и наукових організаціях утворен й достатньо Великі банки генетичних Даних. Інформація, что містіться в них має першорядне наукове значення, а альо разом з тім мож
Мендель Грегор Іоганн
. Австрійській священик и ботанік Грегор Іоганн Мендель заклать основи Такої науки, як генетика. ВІН математичность Вивів закони генетики, Які назіваються зараз его ім'ям. Іоганн Мендель народився в 1822
Генетика
Таким чином, спадковість - властівість живих організмів Забезпечувати структурну и функціональну спадкоємність между поколіннямі, а мінлівість - Зміни Спадкового задатків, что вінікають у поколе
Майбутнє людства и прогрес генетики
Генетика являє собою одну з основних, найбільш захоплюючіх и разом з тім складних дисциплін современного природознавства. Місце генетики среди біологічніх наук и особливий Інтерес до неї візначаються ті
Генна інженерія
Генна інженерія - це метод БІОТЕХНОЛОГІЇ, Який займається дослідженнямі з перебудови генотіпів. Генотип є не просто механічна сума генів, а складна, что склалось в процесі еволюції Головна організмів
Геном людини й Клонування
ІНТЕНСІВНЕ Розвиток в истекающем XX в. медико-біологічних наук и технологий на їх Основі дозволяє НЕ Тільки опісуваті в термінах молекулярних структур и процесів тонка будова окрем частин тіла и їх
Досягнення сучасної селекції
Процес гібрідізації, Переважно природною, спостерігалі Дуже давно. Гібриди від схрещування коня з ослом (мул, мул) існувалі Вже за 2000 років до н.е. Штучні гібриди (при схрещуванні гвоздик
Закони спадковості
У 1865 году були опубліковані результати робіт з гібрідізації сортів гороху, де були Відкриті найважлівіші закони спадковості. Автор ціх робіт - чеська Дослідник Грегор Мендель.
Генна інженерія
Генна інженерія вінікає в70-ті рр. .. як нова галузь молекулярної биологии, головне Завдання Якої - активна и цілеспрямована перебудова генрв живих істот , їх конструювання, тоб управління спадковістю.
ГЕНЕТИЧНОГО інженерія
Що таке генетично інженерія? ГЕНЕТИЧНОГО інженерія - це Розділ молекулярної генетики, пов'язані з цілеспрямованім створеня новіх комбінацій генетичного матеріалу. Основа прикладної генетичної інже
Основні проблеми генетики и Механізм відтворення життя
ПОВІДОМЛЕННЯ вчених про ті, что їм удалось Розшифрувати структуру цієї Великої молекули, об'єднало в ціле розрізнені до того результату ДОСЛІДЖЕНЬ в біохімії, мікробіології та генетики, что проводяться на протяж
Терміни з биологии
Розшифровка основних термінів и зрозуміти.
Теорія еволюційного развития. Матеріальні основи спадковості