Реферати » Реферати з біології » Гусинський Володимир Олександрович

Гусинський Володимир Олександрович

дні урядова "Российская газета" опублікувала статтю заступника головного редактора газети Володимира Климова проти Гусинського "Під снігом тільки бруд". У ній наводилися "шахрайські" історії 1985-1986 рр.., Пов'язані з Гусинським, і намекалось на його "неформальні" відносини з мером Москви.

У січні 1996 року Гусинський фінансував створення Російського Єврейського Конгресу і був обраний його презідентом.Голосуй, і:

Тим часом термін першого президентства Бориса Єльцина підходив до кінця. Війна в Чечні, з різкою критикою якої виступала в першу чергу телекомпанія НТВ, вкінець підірвала популярність президента і його шанси бути обраним на новий термін були мінімальними. Так звані олігархи були вкрай стурбовані можливістю перемоги Геннадія Зюганова. І в березні сталося майже неможливе: на міжнародному економічному форумі в Давосі Гусинський помирився з Борисом Березовським, і вони вирішили створити групу впливових підприємців для підтримки Бориса Єльцина на майбутніх виборах.

Відразу після Давосу Володимир Гусинський, Борис Березовський, Володимир Потанін, Олександр Смоленський, Михайло Ходорковський, Михайло Фрідман і Петро Авен були прийняті президентом Росії ("семибанкірщина"). В результаті переговорів була створена аналітична група на чолі з Анатолієм Чубайсом при виборчому штабі Єльцина. Досить швидко команда Чубайса відсторонила від роботи керівника передвиборного штабу, першого віце-прем'єра уряду Олега Сосковца - близького друга Олександра Коржакова.

Знаменита кампанія "Голосуй, або програєш!" була проведена саме штабом банкірів.

Борис Єльцин на виборах переміг. 25 липня 1996 Володимир Гусинський отримав подяку за активну участь в організації та проведенні виборної кампанії за номером 396-рп. А в жовтні він став членом Ради з банківської діяльності при уряді РФ. Наприкінці 1996-го газета "Сегодня" несподівано для багатьох опублікувала інформацію, що Лужков нібито підготував указ про звільнення ЗІЛа від податків і боргів. Газета "Комерсант-дейлі" повідомила про намір Лужкова звернутися до суду з позовом до "Сегодня" і підкреслила, що фінансується вона "мостом".

27 січня 1997 Гусинський склав з себе повноваження генерального директора "Групи" МОСТ "і президента" МОСТ-банку "і став президентом ЗАТ" Медіа-МОСТ ". Крісло президента банку зайняв старий друг Гусинського Борис Хаїт, у якого "склалися хороші відносини з московським мером".

Журнал "Підсумки" став з номера в номер публікувати книгу Юрія Лужкова "Ми діти твої, Москва". І вже влітку ситуація змінюється - рахунки Московського метрополітену були переведені з "Монтажспецбанка" в "МОСТ-банк". Залишилися в ньому і рахунки московського Департаменту освіти та Комітету з культури. В цей же час трапився і ще один скандал: була опублікована інформація про засоби Анатолія Чубайса на рахунках "МОСТ-банку ". Автор публікації, журналістка Олена Еріксен, заявила, що копії виписок про рух грошей Чубайса їй надали друзі-бізнесмени, які колись займалися з Чубайсом приватизацією і були їм обмануті.

" Комерсант-дейлі " озвучив тоді й іншу версію: більше, ніж Чубайсу, хотіли зіпсувати репутацію "МОСТ-банку", чия служба безпеки вважалася найсерйознішою в Росії. Олена Еріксен незабаром удостоїлася готувати до друку скандальне інтерв'ю Олександра Коржакова для журналу "Лица" під багатозначною заголовком "Березовський просив мене вбити Гусинського". Інтерв'ю це і вся пішла за ним, галас настільки образили Гусинського, що, коли через рік власник "Осіб" Артем Боровик попросив його на переговорах в Америці вкласти гроші в журнал, Гусинський зажадав негайно звільнити Еріксен, що Боровик тут же і зробив по телефону. Слідом за Еріксен пішла і вся редакція "Осіб".

Ця публікація знову посварила Гусинського з Березовським і рядом інших банкірів. Але ще незадовго до неї відносини олігархів були прекрасними. Борис Березовський нібито допомагав Гусинському готуватися "до боротьби" за "Связьинвест", який він нібито обіцяв допомогти придбати Гусинському - за допомогу в підготовці виборів Єльцина. Влітку 1997 року Гусинський залучив на Заході кредити, щоб брати участь в конкурсі з продажу 25% акцій цієї компанії. Але конкурс виграла кіпрська фірма "Mustcom", що представляла інтереси кількох російських та іноземних компаній на чолі "Онексімбанк".

І закінчилося все великим скандалом. Глава "ОНЕКСІМа" Володимир Потанін заявив, що незадовго до проведення конкурсу у нього відбулася зустріч з Анатолієм Чубайсом, Борисом Березовським і Володимиром Гусинським. Останні запропонували йому не вступати в боротьбу за "Связьинвест", щоб придбати його "практично за стартовою вартістю". Після цієї заяви Гусинський звернувся з позовом до суду про захист честі та гідності. Але у вересні справу було припинено за мировою угодою Потаніна і Гусінского.А восени почався гігантський скандал з підготовкою показу по НТВ скандально відомого фільму Мартіна Скорсезе "Остання спокуса Христа". Численні публікації в пресі і навіть мітинги і демонстрації протесту біля Останкіно Гусинського не зупинили. Справа закінчилася тим, що Патріарх Московський і всієї Русі Алексій II особисто дзвонив Єльцину і Лужкову зі скаргами на Гусинського. Священики московських храмів закликали прихожан забирати свої гроші з "МОСТ-банку" і засудили НТВ. З'явилася й інформація про те, що уряд Москви всі свої гроші переводить в "Банк Москви". Деякі спостерігачі пов'язують гнів РПЦ ще й з кампанією в ЗМІ проти її митних привілеїв з ввезення тютюну та спиртних напоїв. Керівництво Церкви вживало зусилля, щоб ці публікації не з'являлися. Але скандал все-таки стався з підприємством РПЦ "Софрон", якому довелося повернути митниці кілька мільйонів доларів. У той час Гусинський досить активно зміцнював свої зв'язки з деякими людьми в керівництві ГТК.

Багато погоджують із показом фільму Скорсезе і неприємності, що почалися у Гусинського з питань пільг, наданих холдингу "Медіа-МОСТ" в ретрансляції телевізійного сигналу НТВ і НТВ +. "Комсомольская правда" надрукувала статтю про фірму "Бонум-1", технічно обслуговує ретрансляцію супутникового телесигналу НТВ +, під промовистим заголовком "Черномирдін хотів як краще Гусинському". Суд спростував викладені в статті відомості. А в грудні 1997 року Державний антимонопольний комітет випустив припис для Держкомзв'язку РФ брати з "Медіа-Моста" гроші за ретрансляцію його телевізійного сигналу за комерційними ставками, а не за державними, як це було раніше. НТВ заявило, що відстоюватиме свої права в суді. ДАК пригрозив Держкомзв'язку гігантськими штрафами.

Але в січні 1998-го Арбітражний суд Москви виніс рішення на користь НТВ. А 21 січня Єльцин ще раз віддячив Гусинського за участь у підготовці своєї перемоги на виборах. Він підписав указ про внесення змін і доповнень до Указу 1995 року "Про вдосконалення телерадіомовлення в РФ". Там було сказано, що "загальноросійськими телерадіомовні організаціями, вістять на території більш ніж половини суб'єктів РФ, є ВГТРК, ОРТ і телемовна компанія" Петербург-5-й канал ". Єльцин додав до цього списку і НТВ.

Восени 1997 року Володимир Гусинський звільнив всю редакцію газети "Сегодня". Але остаточно відносини з ним порвав тільки "двигун" створення першого медіа-дітища Гусинського Михайло Леонтьєв. Головний редактор "Сегодня" Дмитро Остальський став радником Гусинського "по ЗМІ", а надалі і його прес-секретарем. Рідний брат Остальського - Андрій зараз працює в Лондоні начальником інформаційних програм російської служби Бі-бі-сі. І, мабуть, не випадково, що увечері в день арешту Гусинського НТВ, кажучи про реакцію західних засобів масової інформації , починало свій огляд зі слів: "Інформація про цю подію з'явилася на сайті російської служби Бі-бі-сі через півгодини після арешту". Невірна ставка?

На початку 1999 року, коли політики Росії стали серйозно готуватися до нових президентських виборів, а відносини Кремля з Юрієм Лужковим остаточно зіпсувалися, Гусинський знову близько зійшовся з Лужковим, і НТВ стало активно підтримувати "Батьківщину". Однак Юрій Лужков не став "класти всі яйця в одну корзину". Спільно зі своїм швагром Володимиром Євтушенковим він активно будував свій медіа-холдинг. АФК "Система" почала створювати і купувати газети на додаток до телеканалу МТК.

Почала виходити багатотиражна безкоштовна газета "Метро", була куплена "Літературна газета" і відтворена газета "Россiя", йшли довгі переговори про покупку популярної молодіжної петербурзької газети "Зміна". Велися активні переговори навіть про покупку десятка популярних і прибуткових комп'ютерних журналів видавничого дому "Відкриті системи". Цю частину холдингу планувалося зробити тим елементом, яким є в холдингу Гусинського створений на початку 1996 року вкрай прибутковий журнал "7 днів", що покриває витрати на газету "Сегодня".

Задоволений успіхом "7 днів", Гусинський через рік створив ще і товстий ілюстрований журнал "Караван історії". Але через постійні проблеми Євтушенкова з керівниками холдингу медіа-імперія Лужкова перебуває досі в зародковому стані. У маргінальному стані залишається і МТК. У червні 1998 року дочірні організації "Медіа-Моста" заснували дві FM-радіостанції - "Спорт-FM" і "До-радіо", придбали частку акцій популярної FM-станції "Радіо" Деловая хвиля ". Незабаром РДВ перейшло у власність Гусинського. Через деякий час на FM з'явилася і "лужковська" станція "Говорить Москва", яку до цих мало хто знає. Тому реальну допомогу в розкрутці "Вітчизни" надають тільки НТВ і медіа-холдинг покійного Артема Боровика "Цілком таємно".

Невдача "Батьківщини" на парламентських виборах і дострокова відставка Єльцина внесли сум'яття серед прихильників Лужкова. Після обрання Путіна Лужков різко знизив свою політичну активність. І тільки Гусинський залишився в різкій опозиції до Кремля. Наприкінці 1999 року він захопив ще одне інформаційний простір - в Інтернеті. Компанія "Мемонет" відкриває безліч сайтів: інформаційних, розважальних, професійних і рекламних. За допомогою запущеного раніше супутника "Бонум 1", що транслював сигнали

Сторінки: 1 2 3 4 5 6

енциклопедія  з сиру  аджапсандалі  ананаси  узвар