загрузка...

трусы женские
загрузка...
Реферати » Реферати з радіоелектроніки » Розробка технологічного процесу виготовлення друкованої плати для широкодиапазонного генератора імпульсів

Розробка технологічного процесу виготовлення друкованої плати для широкодиапазонного генератора імпульсів

Хімкинський технікум космічного енергомашинобудування.

Курсовий проект на тему:

Розробка технологічного процесу виготовлення друкованої плати для широкодиапазонного генератора імпульсів.

Перевірив: _____________ Білецька О. В.

Виконав: ____________ Єрохін В. А.

2000

Хімкинського ТЕХНІКУМ КОСМИЧЕСКОГОЭНЕРГОМАШИНОСТРОЕНИЯ

(найменування технікуму)

ЗАВДАННЯ

ДЛЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ПО КУРСУ Виробництво
ЕОМ ____________________

УЧАЩЕГОСЯ_IV _КУРСА_ Е 42-97_ГРУППИ

Єрохіна Володимира Олександровича

(ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я І ОТЧЕСТВО)

Тема завдання та вихідні дані __Вибор та обгрунтування технологічного процесу виготовлення друкованої плати для широкодиапазонного генератора імпульсів цифрового вимірювального комплексу .___

При виконанні курсового проекту на вказану тему повинні бути представлені:

1.Обьяснітельная записка

Аналіз технічного завдання, загальні правила конструювання, вибір технологічного процесу, вибір матеріалів, розрахункова частина, опис технологічного процесу, розрахунок надійності.

2.Графіческая частина проекту

Лист 1 .___ Електрична принципова схема
_______________________

2. ___ Топологія друкованої плати
__________________________________

____________________________________________________________________________
___


Дата видачі _4. 10. 00 ._______

Термін закінчення _______________

Викладач-керівник курсового проектування

Білецька О. В.

1.Анализ технічного завдання.

В даному курсовому проекті необхідно зробити вибір і обгрунтування технологічного процесу виготовлення друкованої плати для широкодиапазонного генератора імпульсів цифрового вимірювального комплексу.

Даний вимірювальний прилад призначений для експлуатації в нормальних кліматичних умовах в лабораторних приміщеннях, повинен володіти підвищеною якістю і точністю. Аналіз електричної принципової схеми пристрою визначив розмір друкованої плати 110х75 мм.

Виготовлення даного вузла орієнтоване на автоматизоване багатосерійне виробництво.

Вимоги до надійності: напрацювання на відмову не менше 100 тис. Годин.

Характеристики даного вузла:

Частота проходження імпульсів 0.1-2? 10 ^ 7 Гц.

Тривалість імпульсів 0.02-10 ^ 5мкс.

Тривалість фронтів 5-8 нс.

Нерівномірність вершини 3%

Амплітуда вихідних імпульсів 4 ± 0.5 В.

Введення.

У виробництві виробів приладобудування, засобів обчислювальної техніки і побутової ел. радіо апаратури широко застосовуються друковані плати як засіб, що забезпечують автоматизацію монтажно - складальних операцій, зниження габаритних розмірів апаратури, металоємності і підвищення низки конструктивних і експлуатаційних якостей виробу.

При виготовленні друкованих плат в залежності від їх конструктивних особливостей і масштабів виробництва застосовуються різні варіанти технологічних процесів, в яких використовуються численні хіміко - технологічні операції та операції механічної обробки.

Електронні обчислювальні машини є одним з найбільш важливих засобів автоматизації виробництва і підвищення якості продукцій, а також служать основою найбільш перспективних технологій. Ефективне використання сучасних обчислювальних і керуючих машин визначає рівень науково-технічного прогресу в усіх галузях промисловості, сільському господарстві, наукових дослідженнях та ін.
Отримання високонадійних ЕОМ, що містять велику кількість схемних деталей, вирішується шляхом відмови від використання дискретних елементів і заміни їх інтегральними схемами.
Для організації масового виробництва засобів обчислювальної техніки була розроблена Єдина система електронних обчислювальних машин (ЄС ЕОМ). Вона реалізована на мікроелектронної базі, що забезпечує високі експлуатаційні показники і являє собою сімейство програмно-сумісних машин. Серійний випуск машин ЄС ЕОМ був початий в 1972 р

Як елементної бази використовують надвеликі інтегральні мікросхеми, для розробки яких потрібні потужні системи автоматичного проектування.
Особливості виробництва ЕОМ на сучасному етапі. Основною особливістю виробництва ЕОМ є використання великої кількості стандартних і нормалізованих елементів, інтегральних схем, радіодеталей і ін. Випуск цих елементів у великих кількостях і високої якості - одне з основних вимог обчислювального машинобудування. Важливим питанням, що розв'язуються в даний час, є масове виробництво стандартних блоків з використанням нових елементів. Уніфікація окремих елементів створює умови для автоматизації їх виробництва.
Іншою особливістю є висока трудомісткість складальних і монтажних робіт, що пояснюється наявністю великої кількості з'єднань і складністю їх виконання внаслідок малих розмірів контактних з'єднань і високої щільності монтажу.
Підвищення якості та економічності виробництва багато в чому залежить від рівня автоматизації технологічного процесу. Передумови для широкої автоматизації виробництва елементів і блоків ЕОМ забезпечуються високим рівнем технологічності конструкції, широким впровадженням типових і групових технологічних процесів, а також засобів автоматизації.
Автоматизація розвивається в напрямку від автоматизації окремих операцій (пайка, зварювання тощо.) До широкого використання автоматизованих ліній.

Особливістю виробництва ЕОМ є також велика трудомісткість контрольних операцій. На окремих підприємствах кількість контролерів сягає до 30 ... 40% від загального числа робітників. Використовують такі методи контролю: ручний, неруйнівний, активний.
Продуктивність ручного контролю вкрай низька і не відповідає сучасним вимогам. Тому виникла необхідність у створенні високопродуктивних методів контролю з використанням ЕОМ і автоматичних вимірювальних пристроїв.
Важливе значення придбали методи неруйнівного контролю, якому можна піддавати 100% виробів на всіх стадіях виробництва.
Досить ефективні активні методи, контролю, при яких перевіряються режими технологічного процесу, і виключається можливість появи браку. Такий контроль здійснюється по ходу технологічного процесу і полегшує впровадження автоматизованих систем управління технологічними процесами (АСУТП) з застосуванням ЕОМ.
Повне вирішення проблеми якості можливе лише на основі системного підходу до планування, організації, управлінню проектно-конструкторськими роботами, виробництву, випробувань та експлуатації.

Рішення складних технічних завдань на всіх етапах конструювання і виробництва ЕОМ істотно підвищує вимоги до підготовки інженерів.

Вони повинні володіти комплексом знань, що забезпечують якісне виготовлення всіх компонентів сучасної ЕОМ і її периферійних пристроїв.

2. Загальні правила конструювання друкованих плат.

Товщину двосторонній друкованої плати визначають товщиною обраного матеріалу, але в основному вона лежить в межах від 1.0 до 1.5 мм.

Для друкованих провідників для двосторонній друкованої плати допускається щільність струму до 20 А / ММІ. Напруга між провідниками залежить від величини мінімального зазору меду ними. Для друкованих плат, захищених лаком, значення робочої напруги можна вибрати з таблиці.

| Зазор, мм | | | | | | | | |
| Uраб, В | | | | | | | | |

За цих умов помітного нагріву провідників не відбувається.
За щільністю малюнка друковані плати діляться на чотири класи:
Перший і другий характеризуються найменшою щільністю і точністю виготовлення;
Третій характеризується підвищеною щільністю і точністю виготовлення;
Четвертий характеризується високою щільністю і точністю виготовлення.

Клас точності визначається залежно від щільності проводить малюнка і вибирається з ряду: 0.65; 0.5; 0.25; 0.15мм. , Т.к. з розрахунку відстань між сусідніми елементами становить 0.6 мм. , То обраний другий клас точності.

У друкованій платі при перетині провідників виходить електричний контакт. Якщо він не потрібен, необхідно змінювати лінію проведення одного з провідників, або один з провідників виконувати на іншій стороні плати.
Довжина провідників повинна бути мінімальною. Малюнок провідників повинен найкращим способом використовувати відведену для нього площу. Для забезпечення гарантій від пошкодження провідників при обробці мінімальна ширина провідників повинна бути 0,25 мм. При ширині провідника більше 3 мм можуть виникнути труднощі, пов'язані з пайкою. Щоб при пайку не з'явилося містків з припою, мінімальний зазор між провідниками повинен бути 0,5 мм.

За першому класу виконуються плати всіх розмірів, по другому - плати розміром не більше 240х400 мм, по третьому - плати розміром не більше 170х170 мм.

При виборі розмірів друкованої плати необхідно керуватися такими правилами:

1.Печатная плата повинна бути квадратної або прямокутної, а лінійні розміри сторін кратними.

2.5 при довжині 100мм.

5.0 при довжині до 350 мм.

10. при довжині понад 350 мм.

2. Товщина друкованої плати повинна відповідати одному з чисел 0.8,
1, 1.5, 2 мм.

3. Ширина провідників 1 - 2 мм. , А зазор 0.4 - 1 мм.

На основі ел. принципової схеми обраний розмір 110х75 мм.

Монтажні та перехідні металізовані отвори слід виконувати без зенковки, але для забезпечення надійного з'єднання металізованого отвори з друкованим провідником навколо нього на зовнішніх сторонах друкованої плати з боку фольги роблять контактну майданчик. Контактні майданчики виконують круглої або прямокутної форми, а контактні площадки, які позначають перший висновок активного навісного електрорадіоелементами виконують за формою відмінною від інших.

Друковані провідники повинні виконуватися прямокутної форми паралельно сторонам плати та координатної сітки або під кутом 450 до них. Ширина провідника повинна бути однаковою по всій довжині. Відстань між неізольованими корпусами електрорадіоелементів, між корпусами і висновками, між висновками сусідніх електрорадіоелементів або між висновком і будь токопроводящей деталлю слід вибирати з урахуванням допустимої різницею потенціалів між ними і предусматриваемого тепловідведення, але не менше 1 мм
( для ізольованих деталей не менш 0,5 мм). Відстань між корпусом електрорадіоелементами і краєм друкованої плати не менше 1 мм, між висновком і краєм друкованої плати не менше 2 мм, між провідником і краєм друкованої плати не менше 1 мм.

На основі розглянутих конструктивних вимог і обмежень була розроблена топологія друкованої плати.

3. Вибір технологічного процесу.

Проаналізувавши ел. принципову схему, а також топологію було встановлено, що даний вузол можна виконати на двосторонній друкованої платі не потребує високої щільності монтажу.

В даний час для виготовлення односторонніх і двосторонніх друкованих плат найбільшого поширення набули три методи: хімічний, електрохімічний (полуаддітівний), комбіновано позитивний.

Хімічний метод широко застосовується у виробництві не тільки односторонніх друкованих плат, але і для виготовлення внутрішніх шарів багатошарових друкованих плат, а також гнучких. Основною перевагою хімічного методу є простота і мала тривалість технологічного циклу, що полегшує автоматизацію, а недоліком відсутність металізованих отворів і

Сторінки: 1 2 3 4 5 6
загрузка...
ur.co.ua

енциклопедія  з сиру  аджапсандалі  ананаси  узвар